anténní zásuvka s pásmem DAB

Středa Srpen 7 13:37:26 CEST 2019

Dobrý den,

mám po baráku nainstalované zásuvky s výstupy Radio, TV a SAT. Jenže
jsem si koupil rádio s DAB a chtěl bych ho taky zprovoznit. Zjišťuju že
nejen ty moje zásuvky, ale asi všechny mají pásmo DAB (bývalé III TV
pásmo) přiřazené k výstupu TV. Na dotaz u prodavače mi bylo sdělěno, že
zásuvky, které mají pásmo DAB přiřazené k rádiu, jsou zatím jen sci-fi.
Tak snad tam rádio už nějaký rok vysílá. To jsou výrobci tak nepružní?
Nebo to nikdo nechce (neví že to má chtít)? Generátor a VF sondu mám,
možná bych to i přeladil. Co nemám je čas- :-(

Anděl