Re: Lokátor na 433Mhz

Turbyho turbyho na gmail.com
Úterý Srpen 6 10:27:20 CEST 2019

Pro dohledavani zvere se osvedcilo a uz radu let se pouziva cca 20ms nosna a 2000ms interval.

Pro zlepseni ucinnosti se hlavne u mensich ptaku pouziva kapacitni vazba na telo pomoci “popruhu”, ktere maji uvnitr tenke lanko. Nebyva totiz ani tak problem s antenou jako s protivahou. Byt to v letadle muze byt jinak. V letadle by tedy pomohlo vytvorit protivahu. Otazkou je jestli je to nutne.

V letadle nebude vysilac/antena asi nikdy uplne u zeme a i par cm staci aby nebyl utlum tak velky aby neslo vysilac pri trose snahy dohledat. U zvere se obcas podari dohledat i castecne zatazene kusy do nory predatora/mrchozrouta. Byt to nebyva lehke.