Re: Lokátor na 433Mhz

Pondělí Srpen 5 11:14:02 CEST 2019

A nebylo by schúdné dovést k dokonalosti to akustické pípátko? Pokud to
bude řízené krystalem (frekvence pípnutí, čas mezi pulzy), dalo by se to
citlivým mikrofonem a s patřičným úzkopásmovým zpracováním signálu
"slyšet" i do vzdálenosti, kde to už sluch nezaregistruje. S dvojicí
mikrofonů pak z časového posunu určit směr. Zajímavé by bylo někde najít
podrobnosti o tom, jak se pod vodou hledají černé skříňky dopravních
letadel. Sice pod vodou se zvuk šíří (asi) lépe, ale dokážou to slyšet
kilometry daleko.
Anděl