Re: Lokátor na 433Mhz

Turbyho turbyho na gmail.com
Pondělí Srpen 5 11:12:12 CEST 2019

Na hrani je to dobre tema. V praxi je to ale asi jasny overengineering :)

V odlehlych a rozsahlych oblastech se dohledava napriklad i z letadla na plose o rozloze stovek az tisicu kilometru. Navic zver zbacne migruje. Takze budovani zakladen (na co budovat zakladny kdyz mi zvire do par dnu ci hodin odleti mimo dosah) ci pouziti vice prijimacu je fakticky nerealne (nikdo nezaplati 3 cesny kdyz staci jedna). A tak dale a tak podobne :)