Re: Lokátor na 433Mhz

Petr H trit na atlas.cz
Pondělí Srpen 5 21:39:45 CEST 2019

Zdravím,

možná to bude po všech těch skvělých nápadech dost hloupá poznámka, ale
přesto:

co takhle použíz blikající "superjasnou LED" ve večerním šeru velmi
snadno viditelná, v noci i v husté kukuřici. Dobře, aby to bylo
sofistikovanější mohla by být IR s modulační frekvencí třeba 12,5 na
0,5Hz pro snažší identifikaci z kamery dronu.

;-)

Petr