Re: Lokátor na 433Mhz

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Srpen 5 10:52:23 CEST 2019

Ten dron byl jen takový nápad, jak to zjednodušit. Pro zjištění průniku
dvou hyperboloidů a země (abych dostal bod) potřebuji alespoň 3 stanice,
resp. polohy. Nebo můžu najmout místního člověka, který mi to oběhne na
místo toho dronu. Ale z dronu bych měl lepší signál, protože je výš.
Ber to jen jako nápad, technicky by to nebyla sranda, protože by bylo
nutné měřit zpoždění v řádu jednotek až desítek ns aby to dalo přesnost
na zhruba metr.
Hrál jsem si s UWB moduly, umí měřit vzdálenost na decimetr, ale dosah
je jen pár desítek metrů a spotřeba tragická - 150 mA. Je ale vidět, že
principiálně to jde.

Mrazík