Re: Lokátor na 433Mhz

Tomas Urbanek turbyho na gmail.com
Pondělí Srpen 5 10:22:24 CEST 2019

Kdyz oni se ti ornitologove tak radi prodiraji krovim s velkou yagi, ze by to asi nepadlo na urodnou pudu. Je v tom zrejme nejaka ucylka :)

Navic to dohledavaji casto v dost nepriznivych podminkach nebo tam, kde se drony a podobne vymozenosti nedaji jak z technickych tak legislativnich duvodu pouzit, takze je i vlastne chapu. Ono cestovat na druhy konec zemekoule jen s malym "scannerem" a slozenou yagi v kapse je asi jednodussi nez vysvetlovat treba v Oamanu na letisti k cemu ze to mam ten dron s tamarou :)