Re: Lokátor na 433Mhz

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Srpen 5 10:08:05 CEST 2019

Mám zhoršovací návrh - na éru tímto vysílat jen ty pulsy (bez informace)
a použít princip odkoukaný z radarů TAMARA/RAMONA/VERA. Stačila by jedna
základnová stanice, která by dělala výpočty a dron - musel by umět určit
vlastní polohu (GPS) a "přeposlat" puls z éra na základnu.
Byla by to spousta práce s nejistým výsledkem, ale fungovat by to mohlo.

Mrazík