Re: Lokátor na 433Mhz

Tomas Urbanek turbyho na gmail.com
Pondělí Srpen 5 09:47:40 CEST 2019

Zdravim,
tak jsem musel zmenit mailovou adresu neb panove nemaji na domene MX zaznam, tak mi neslo nic poslat do konfery.

Tazke k veci:

Dokoncuju prave "lokator" pro ornitology, ktery vysila na 169Mhz, CW, 20ms/2000ms. Napajeni je 1.8-3.6V. Na CR2032 to vysila nekolik mesicu. Jde bez problemu pouzit i mensi baterie (napr. CR1216) nebo i jine male typy. Rozmer desky je cca 10x16mm (jeste se stale redukuje takze to muze byt nakonec mensi), vaha pod 1g bez baterie.

Testovany dosah je v podminkach 50cm nad zemi vetsi nez 3.8km vuci VHF scanneru s 3 prvkovou yagi.

V pripade zajmu poslu, uvitam jen zpetnou vazbu z provozu :)

Turby