TV Panasonic Viera

Zdenek zdej na atlas.cz
Neděle Srpen 4 07:56:42 CEST 2019

To by mohlo být ono. Jen to cvaknutí nebylo tak jemné. Spíše jako běžné
relé.

Zdeněk

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Šerých Jakub
Sent: Saturday, August 3, 2019 11:31 PM
To: HW-news
Subject: RE: TV Panasonic Viera

ad 1) Mám cca 5 let starý nějaký Samsung (typové číslo nevím a jsem líný ho
teď hledat). Cvakání ve standby stavu (je to jemňoučký zvuk, jako když sepne
a hned zas rozepne jazýčkové relé) to dělá do začátku každých odhadem 5
minut.

Vždycky jsem si představoval, že se tím ze sítě nabije nějaký koďan a z něj
to pak těch 5 minut žije a až tomu dochází dech, zase se přinabije. Spotřebu
to má ve standby udávanou nějakou fakt hodně malou, tak bych věřil tomu, že
to nějak tak bude.

Jakub Šerých