TV Panasonic Viera

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Srpen 4 08:15:58 CEST 2019

Máme plazmu, ta se zapíná ze dvou důvodů:
Prvnímu říká čištění obrazovky a dělá ho tak hodinu po vypnutí - to si
zapálí obrazovku do takové tmavě šedé barvy.
Druhému říká, že kontroluje klíče na šifrovací kartě (která tam není,
ale mohla by). To dělá tuším každých 12 hodin, ale obrazovku nezapaluje,
takže ani ta obrazovková relátka necvaknou.

Tahle to asi prošvihla s tím čištěním obrazovky :)