TV Panasonic Viera

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Sobota Srpen 3 23:30:54 CEST 2019

ad 1) Mám cca 5 let starý nějaký Samsung (typové číslo nevím a jsem líný ho teď hledat). Cvakání ve standby stavu (je to jemňoučký zvuk, jako když sepne a hned zas rozepne jazýčkové relé) to dělá do začátku každých odhadem 5 minut.
Vždycky jsem si představoval, že se tím ze sítě nabije nějaký koďan a z něj to pak těch 5 minut žije a až tomu dochází dech, zase se přinabije. Spotřebu to má ve standby udávanou nějakou fakt hodně malou, tak bych věřil tomu, že to nějak tak bude.

Jakub Šerých

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Zdenek
Sent: Saturday, August 3, 2019 8:53 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: TV Panasonic Viera

Dobrý večer.
Na dovolené jsme měli tento televizor. Trochu "zrada" byla, že se při zapnutí muselo delší dobu podržet tlačítko na DO. Ale více mne zaujalo toto:

1)      Několikrát jsem v noci slyšel cvakání, které se normálně ozývalo při zapnutí. Taková sekvence několika cvaknutí asi relátka. Proč by to ale cvakalo samovolně ve vypnutém stavu?

2)      U horního okraje obrazovky byl přes celou šířku nepravidelný zešedlý pruh složený z celkem ostře ohraničených čtverců. Obraz tam normálně byl, ale při scénách s málo barevnými přechody byl vidět znatelně odlišný odstín. To je nějaká degradace obrazovky? (stáří modelu bych odhadl na 5+ let)

Zdeněk