TV Panasonic Viera

Zdenek zdej na atlas.cz
Sobota Srpen 3 22:08:13 CEST 2019

Může být. Spíše jsem si říkal, jestli TV nemá snahu zapínat se a hledat třeba nějaké aktualizace. (po zkušenostech s NTB s Win10, který se samovolně zapíná z hibernace...)
Podle obrazu to spíše bylo LCD. Plazmu (LG) máme doma a kvalita obrazu je někde jinde.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of David Obdrzalek
Sent: Saturday, August 3, 2019 9:49 PM
To: HW-news
Subject: Re: TV Panasonic Viera

On 3 Aug 2019 at 20:52, Zdenek wrote:
> Dobrý večer.
>
> Na dovolené jsme měli tento televizor. Trochu "zrada" byla, že se při
> zapnutí muselo delší dobu podržet tlačítko na DO. Ale více mne zaujalo toto:
Na mem recorderu LG je potreba na DO podrzet tlacitko OK vzdycky tak dlouho, az se
chvenim starim zeslableho paratu stane, ze se kontakt povede. Ten dalkac je uvnitr
nejak volezlej, obcas to vycistim, ale brzy se to zas nejak oslizne a vede jen
misty. Treba do tamtoho nektery z predchozich hostu vylil sampus, nebo i neco
horsiho. Anebo ma jen vybity baterky a zrovna to zapinani ho vysili do bezvedomi.

> 1)      Několikrát jsem v noci slyšel cvakání, které se normálně ozývalo při
> zapnutí. Taková sekvence několika cvaknutí asi relátka. Proč by to ale
> cvakalo samovolně ve vypnutém stavu?
Neco podobneho jako kdyz se usporky samy rozsveceji? Naindukovanej bordel na
dratech? Nebo jen vyschly kondy co nekde neco rozkmitnou, nebo nepodrzej? Nebo
napeti v siti kolisa kvuli v kuchyni spinajicimu mrazaku...

> 2)      U horního okraje obrazovky byl přes celou šířku nepravidelný zešedlý
> pruh složený z celkem ostře ohraničených čtverců. Obraz tam normálně byl,
> ale při scénách s málo barevnými přechody byl vidět znatelně odlišný odstín.
> To je nějaká degradace obrazovky? (stáří modelu bych odhadl na 5+ let)
Ja bych rekl, ze to je proste "moderni" kram, kterej je tak starej, ze je uz hin.
Kdyby to byla poctiva 20+ let stara telka, tak slape jak zamlada. A Viera, to jsou
plasmy, ne?

D.O.