Re: Rozšíření NAS úložiště QNAP TS-212 o větší disky

Ondřej Pavelka opavelka na gmail.com
Sobota Srpen 3 21:29:02 CEST 2019

Davide,
děkuji, zní to jako fundovaná odpověď :) Když jsem totiž včera rano vrátil
původní 2A + 2B, tak to NAS nerozdýchal a nerozjel se - blikal
a žádné soubory neviděl.

To mi zatrhnulo, ale naštěstí jsem pomocí ExtFS utility na WIndows z disků
2A i 2B (je tam EXT4 file system) postahoval původní data do jiného
úložiště,
ačkoli to vypadá, že na 2A i na 2B zůstala původní data nezměněná. Takže
začnu šachovat s spojením 2A a 4A či 4B podle vašeho postupu
a postupně to snad obnovím s tím, že na závěr expanduji na 4TB.

Ještě jednou vám děkuji a přeji pěkný sobotní večer. Já jdu trápit NAS.

Ondra

<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
Bez
virů. www.avg.com
<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

so 3. 8. 2019 v 9:35 odesílatel David Obdrzalek <David.Obdrzalek na mff.cuni.cz>