RS485 A a B, alebo: clovek sa uci cely zivot

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Sobota Srpen 3 10:13:57 CEST 2019

Zdravím,

s tím je opravdu legrace. Když jsem někdy v roce 92 začínal vyrábět  první
převodník z RS232 na RS485, tak jsem označení A,B převzzal
podle zařízení, ke kterému byl převodník určen (jakýsi regulátor páry).

Po několika letech mě zákazníci upozorňovali, že to máme naopak označené.
Tak jsem to přehodil.
[...]
Po několika letech jsem se nas....l a označil to TxRx+ a TxRx-, v čemž, zdá
se, takový zmatek není.

Stejně ale první rada při rozchozování neznámého zařízení s RS485 zní:
Zkuste přehodit dráty.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel