RS485 A a B, alebo: clovek sa uci cely zivot

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Srpen 3 11:23:11 CEST 2019

> Po nìkolika letech jsem se nas....l a oznaèil to TxRx+ a TxRx-, v èemž, zdá
> se, takový zmatek není.

Ano, hned ako som ten problem zistil, tak som sa pozerel do manualu
ktorehosi papouchovskeho geretu, ze ako to mate... :-)

> Stejnì ale první rada pøi rozchozování neznámého zaøízení s RS485 zní:
> Zkuste pøehodit dráty.

Hm, hm, tak to bude v manuali vyzerat dost blbo... :-(

Uz som kedysi rozmyslal aj nad nejakou vstavanou diagnostikou, ale to
samozrejme vyjde dost komplikovane a draho, ak by to chcel clovek spravit
aspon ako-tak uzitocne.

Ale dakujem za potvrdenie, ze status quo naozaj nie uplne v poriadku.

wek