RS485 A a B, alebo: clovek sa uci cely zivot

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Srpen 2 13:10:33 CEST 2019

Mozno to suvisi s tym, ze existuje aj diferencialne kodovanie
a tomu je potom jedno aku polaritu ma signal

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Waclawek
Sent: 2. augusta 2019 13:05
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: RS485 A a B, alebo: clovek sa uci cely zivot

Vedeli ste, ze vyrobcovia 485 prevodnikov pouzivaju presne opacnu konvenciu na oznacenie tych dvoch signalov, A a B, ako je norma, a ako pouzivaju standardy typu Profibus a Modbus?

https://en.wikipedia.org/wiki/RS-485#Signals

Pouzivam RS485 uz tak zo dve dekady (zatial vzdy vo vlastnej rezii, nikdy som sa nepokusal pouzit nejake externe zariadenie), ale toto ma dostalo...

No, mozno je to vec, co vsetci okrem mna uz davno vedia.

wek