jedna cvicna metrologicka

balu balu na k-net.fr
Úterý Duben 30 22:31:39 CEST 2019

uplne ti rozumiem Riso, dnes sme sa cestou z obeda s kolegami (vek okolo
30, vsetci zo zapadnej europy) stavili v nasej strojarskej dielni.

Nas obrabac tam ma v rohu stale odlozeny velky rysovaci projekcny stol.
Taky ten na stojaka, ako ich mavali desiatky v projekcnych kancelariach.
Dnes sa to vola open office. Milimetrova mriezka na pozadi, A0, dve
otocne pravouhle pravitka. Hydraulicka noha, kladky, tiahla,
nastavitelne uhly, hladky beh vsetkeho, krasny kus...

Som sa ich pytal ci take uz niekedy videli, a vsetci traja jednohlasne
ze nikdy :-)) Pritom su to ludia, ktori maju konicky a vyrabaju veci
vlastnymi rukami... Odchadzali fascinovani :-)

No ale aby sme sa dostali naspat k mojej referencii. Otazka bola ake je
napatie referencie. To je jedno cislo. Ale ktore???

b.

On 30/04/2019 22:22, Richard Kaliciak wrote:
> Ahoj Dano,
>

> to teda nevie.
>
> Zhodou okolnosti som dnes mal v praci vyvojovu verziu TI-XX (ano, bez
> cisla, vyzera ako TI-83), s objimkou na EPROM 27C020 na zadnej strane.
> Mladi len cumeli, ze co to je a ze ako sa uploaduje novy firmware. Ked
> som im povedal, ze to treba flashnut, tak ze aha, ano.
>
> Takze ta statistika bola v ramci hrania sa s kalkukackou namiesto excelu.
>

> Riso.

>>> X = 4,095594
>>> sigmaX = 3,217204E-5

>>> X = 4,09557875