jedna cvicna metrologicka

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Úterý Duben 30 17:46:14 CEST 2019

Zdravim,
nez bych se poustel do rekalibrace, nejdriv bych parkrat zvopakoval mereni s ruzne prehozenou kabelazi.
Prece jenom pri takovych poctech mist se kdejaka zaludnost v prechodovych odporech muze projevit.

Ale pokud by ty dva meraky furt ukazovaly stejne, bral bych je jako (statistickou) referenci.
Na druhou stranu, neni tech meraku na solidni zhodnoceni situace malo?

:)

  Sam