jedna cvicna metrologicka

balu balu na k-net.fr
Úterý Duben 30 17:50:21 CEST 2019

ja neviem, snazim sa rozputat diskusiu :-)

Odpory problem nebudu, meraky maju vstupny odpor 10M, to je >8 radov
proti odporu prepojovacich vodicov. Teplotne je to tiez pomerne
homogenne, takze by nemali byt vyrazne termonapatia.

Kolko merakov je tak akurat? Svetovy cas sa urcuje tusim 40 atomovymi
hodinami. Prikupime multimetre? :-))

b.