jedna cvicna metrologicka

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Úterý Duben 30 22:22:28 CEST 2019

Ahoj Dano,

to teda nevie.

Zhodou okolnosti som dnes mal v praci vyvojovu verziu TI-XX (ano, bez
cisla, vyzera ako TI-83), s objimkou na EPROM 27C020 na zadnej strane.
Mladi len cumeli, ze co to je a ze ako sa uploaduje novy firmware. Ked
som im povedal, ze to treba flashnut, tak ze aha, ano.

Takze ta statistika bola v ramci hrania sa s kalkukackou namiesto excelu.

Riso.