Magnetaky :)

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Neděle Duben 14 12:18:57 CEST 2019

Zdravím,

daruji do dobrých rukou magnetofon Tesla B54, mechanicky zcela funkční,
nepoškozený, kompletní, lehce upravovaný (indikátor špiček, chlazení
motoru), . Občas zahraje, asi třeba vyčistit kontakty.

(A pak ještě mám raritu, Optacord 414, z roku 1964, kromě trochu
klouzajících spojek funguje. Hraje na 230V i na baterky, přenosný, úžasná
věc  (Zatím si ho nechám, děti na to koukají jak na zázrak))

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com