ALLPCB

Vladimír Chmel vl.chmel na email.cz
Pátek Září 28 17:07:09 CEST 2018

Děkuji za rychlou odpověď.
Vše jsem naklikal a po zadání počtu desek, respektive posledním kliknutí se
na pravé straně kde jsou kolonky cenové kalkulace roztočí kolečko že se asi
něco má dít ale nic se neděje. V klikací polovině obrazovky lze editovat ale
v pravé polovině kde se točí kolečko je mrtvo bez reakce, jen se stále točí
kolečko.

Chmel V.

  _____

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vojtěch
Petrucha
Sent: Friday, September 28, 2018 4:04 PM
To: HW-news
Subject: Re: ALLPCB

Zdravim,

data se nahravaji az v dalsim kroku po pridani do kosiku, kalkulace ceny
vychazi z plochy, mnozstvi a tech dalsich parametru co se naklikaji na
strance.

Pouzil jsem uz vicekrat, naposledy i na 4 vrstve plosne spoje za cca 3kKc a
bezproblemu (misto 2x5 objednanych dorazilo 2x7ks). Jen mi pripadlo, ze
nepajiva maska neni z nejodolnejsich, ale stejny pocit jsem mel parkrat i u
desek z pragoboardu..

V.P.