ALLPCB

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Září 28 17:17:55 CEST 2018

Používám dva počítače a jen na jednom z nich lze objednat allpcb, na tom druhém stejný problém. Pomalej a navíc IE.

PH

From: Vladimír Chmel
Sent: Friday, September 28, 2018 5:07 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: ALLPCB

Děkuji za rychlou odpověď.
Vše jsem naklikal a po zadání počtu desek, respektive posledním kliknutí se na pravé straně kde jsou kolonky cenové kalkulace roztočí kolečko že se asi něco má dít ale nic se neděje. V klikací polovině obrazovky lze editovat ale v pravé polovině kde se točí kolečko je mrtvo bez reakce, jen se stále točí kolečko.

Chmel V.