Re: ALLPCB

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Pátek Září 28 16:03:31 CEST 2018

Zdravim,
data se nahravaji az v dalsim kroku po pridani do kosiku, kalkulace ceny vychazi z plochy, mnozstvi a tech dalsich parametru co se naklikaji na strance.
Pouzil jsem uz vicekrat, naposledy i na 4 vrstve plosne spoje za cca 3kKc a bezproblemu (misto 2x5 objednanych dorazilo 2x7ks). Jen mi pripadlo, ze nepajiva maska neni z nejodolnejsich, ale stejny pocit jsem mel parkrat i u desek z pragoboardu..
V.P.

> Od: "Vladimír Chmel" <vl.chmel na email.cz>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 28.09.2018 15:08
> Předmět: ALLPCB

Dobrý den,
 Nechává si někdo u allpcb dělat desky? Já to zkouším poprvé ale není kam
 nahrát data do jejich kalkulačky nebo špatně koukám. Pokud má někdo
 zkušenosti a mohl by pomoci byl bych velice rád.

 Děkuji
 Chmel Vladimír