OT: WebAssembly

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Úterý Září 25 15:14:32 CEST 2018

Všechny ty script jazyky a Java, c# mají GC - uklízeč a spoustu
základních string operací, kde se o alokaci paměti nestaráte, jen
sčítáte, odebíráte řetězce, ui kontroly se automaticky likvidují, atp. .
To je jejich kouzlo oproti c++ .  V c++ psát nějaké košaté aplikace není
tak efektivní, pokud to není jen o výkonu, atp. .
Myslím, že i v tom webassembly se na GC/uklízeč nebo nějakou vhodnou
podporu čeká a otázka zda nějaká bude. JS je v tomto lepší.
Jirka