OT: WebAssembly

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Září 25 14:54:39 CEST 2018

U toho Qt WebAssembly nemusíte vůbec nic studovat. Prostě podle návodu
nainstalujete framework, máte existující zdrojáky projektu v Qt5,
použijete qmake z toho frameworku, pak už jen make a ono to vygeneruje
vše co potřebujete. Vlastně se vůbec nemusíte starat jak to funguje a
ono to funguje.
Prostě pokud umíte používat Qt framework, tedy trochu programovat v C++,
umíte i tohle. Pro Qt je to tedy jen další platforma na které umí
fungovat. A zřejmě se s tím dají dělat i jiná kouzla, já jsem na Qt
zvyklý, takže mi to připadá docela dobré. JS je uvnitř nějak použit, ale
vůbec mě nemusí zajímat jak a proč.

Mrazík