OT: WebAssembly

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Úterý Září 25 14:31:09 CEST 2018

Nějaký průnik je ten typescript, kde Vás nenutí psát trojté === a
podobné zvláštnosti JS. Je to na druhé straně přímo jen vrstva nad
Javascriptem, když tam definujete proměnnou any, tak jste hnedle v JS a
nemusíte nic studovat v různých rekompilerech - jak to napojit na
javascript. Má to něco jako třídy, VisualStudio ovládá dělat refaktoring
kódu a intelisence správně, to je taky dobré.

Jirka