farnell

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Září 21 15:36:22 CEST 2018

Já tedy Farnell používám rád, ale rychlost jeho stránek považuji za jedinou
zásadní chybu. Na starším počítači je to peklo, na novém lepší, ale zejména
při práci s filtry (tedy vlastně pořád) dost pomalý. Přitom na obou
počítačích se dají hrát současné hry. A bylo to tak i dřív.

Ale bývalo to i horší. Pamatuji si, jak jsem někde hledal u Farnellu a
zároveň mi na vedlejším monitoru běžela vzdálená plocha s počítačem doma. Na
něm jsem prozměnu hledal boty. Vždycky jsem kliknul na Farnell, chvíli
prohlížel boty, až Farnell něco udělal, zas jsem na něj kliknul, ... Boty
byly úspěšně zakoupeny než jsem se doklikal k první součástce... Jak to
dělají, že jsou mnohem pomalejší než stránka s hromadou obrázků, to je
záhada.

PH

-----Původní zpráva-----
From: Jaromir Sukuba
Zda sa, ze do tych dvoch percent patrim aj ja.
S webom farnellu mam neustale problemy. Okrem toho, ze je pomaly
(filtrovanie, otvaranie novych stranok), niekedy ma zlu chvilu a
stranky sa nenatiahnu vobec, resp. idu na niekolky pokus a trva to
desiatky sekund.

Riesim to vacsinou tak, ze Farnell nepouzivam, s vynimkou skutocne
vynimocnych prilezitosti.

pi 21. 9. 2018 o 14:51 Slavo Tomascik <stomascik na gmail.com> napísal(a):