farnell

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Září 21 18:20:50 CEST 2018

Původní zpráva ze dne 21.09.2018 od Jaromir Sukuba:

> Zda sa, ze do tych dvoch percent patrim aj ja.
> S webom farnellu mam neustale problemy. Okrem toho, ze je pomaly
> (filtrovanie, otvaranie novych stranok), niekedy ma zlu chvilu a
> stranky sa nenatiahnu vobec, resp. idu na niekolky pokus a trva to
> desiatky sekund.

Ale Slavo psal toto:

:-)

Jinak u mě je to tak, že rychlost by mi ani tak moc nevadila, je to
tak na úrovni TME. Ale co mi vadí, to je ta jejich snad každodenní
údržba, kdy to v noci nejede vůbec. Já na to mám fakt smůlu, velmi
často se trefím do údržby.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 475 501 627, 910 256 000, mobil: 602 409 601
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz