farnell

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pátek Září 21 14:59:35 CEST 2018

Zda sa, ze do tych dvoch percent patrim aj ja.
S webom farnellu mam neustale problemy. Okrem toho, ze je pomaly
(filtrovanie, otvaranie novych stranok), niekedy ma zlu chvilu a
stranky sa nenatiahnu vobec, resp. idu na niekolky pokus a trva to
desiatky sekund.

Riesim to vacsinou tak, ze Farnell nepouzivam, s vynimkou skutocne
vynimocnych prilezitosti.
pi 21. 9. 2018 o 14:51 Slavo Tomascik <stomascik na gmail.com> napísal(a):