Re: Instalace USB driverů FTDI / Papouch 485 na WIndows 10 64b

pyjan pyjan na tiscali.cz
Pondělí Září 10 19:48:14 CEST 2018

RS232 a 485 má pevně danou adresu a přerušení už od doby DOSu. To tam
musíš dostat, ručně nastavit natvrdo. Ten problém byl už v WinXP, které
tam dávaly adresy a přerušení podle libosti a zařízení pak
nekomunikovalo, protože se nenašlo. Pochybuju, že to ve W10 půjde,
protože je to z hlediska technologických komunikací zmetek a šmejd.
Proto v řadě provozů v mnoha továrách jedou ještě W98SE, W2k a WinXP.
Pro WinXP  Mrdvo$oft dělá stále placené upgrady pro vybrané  zákazníky.