RE: Měření teploty v mrazácích

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pondělí Září 10 19:04:46 CEST 2018

Sice to nesplňuje podmínku bezdrátového odesílání dat, ale řekl bych, že pro tyto aplikace je ideální Dallas (dnes už tedy Maxim) temperature logger. Navíc to má tu výhodu, že se to může přidělat třeba na nějaké zboží od jeho naskladnění až po zpracování a dá se pozorovat, co se s ním teplotně děje. Na to je to BTW určeno. Přidělat na krabici mraženého zboží a sledovat jak se s ním teplotně manipuluje například při přepravě do prodejen.

https://www.maximintegrated.com/en/products/digital/data-loggers/DS1922L.html

Jakub Šerých