Zahada s displejem - uz prisel

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pondělí Září 10 18:49:54 CEST 2018

Tak dnes jsem přinesl balíček a jedná se o "clock only" verzi. Je hezké, že
se každá tečka ve dvojtečce dá ovládat zvlášť, ale kromě hodin dost na
houby...

A je na něm napsáno "HS410561K-D30".

Zdá se mi, že prodejce tam teď ten text vylepšil. Před tím mi připadalo, že
říká, že tečky ve dvojtečce mají stejný jas jako ostatní tečky.

PH

-----Původní zpráva-----
From: Pavel Hudecek
Sent: Wednesday, July 18, 2018 12:42 PM

našel jsem na Ali pěkné 4místné LED displeje. Líbilo se mi, že mají
desetinné tečky i "hodinovou" dvojtečku:
https://www.aliexpress.com/item/20pcs-4bit-Common-Anode-Positive-Digital-Tube-0-36-0-36in-Red-LED-Display-7-Segment/32421679881.html

Tak jsem zapátral po zapojení vývodů. Jako nejpravděpodobnější se jeví tento
DS:
https://www.tme.eu/cz/Document/15e97f851c76ed214a344a7078dff4a1/OPD-Q5620LE-BW.pdf

Jenže tam to vypadá, že jsou všechny 3 tečky mezi místy 2/3 zapojeny
paralelně.

To si jako výrobce dělá srandu (spolu s prodejcem na Ali, který píše cosi o
"professional clock digital tube" a bright, čemuž ne zcela rozumím)?

TME má ještě mnohonohou (nonMX) verzi (jiný výrobce/příšerná cena), ale tam
zas v DS není nic o tom, kam je zapojená dvojtečka:-)