Re: Programování PIC16F505 - PICkit3

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Říjen 28 00:53:51 CEST 2018

 28.10.2018, 0:36:10

Zdravim kolegu v nestesti :-(
Minuly tyden jsem si peklem Mplab IPE prosel taktez. A jeho
tvurce budiz proklet nejmene do 10. pokoleni.
Nicmene, reseni problemu s ulozenim nastaveni napajeni, je
prekvapive jednoduche, tj. netrvalo mi ani hodinu, nez jsem
zjistil jak to udelat.
Mam tu hruzu v praci, takze jen lovim z chabe pameti.
V zalozce pro ulozeni prostredi je mozne vybrat z dvou
formatu ( koncovek ??) konfiguracniho souboru. Ten vlevo,
ktery je preddefinovan, parametry napajeni neuklada, ten v
pravo ano. Takze staci jedno kliknuti navic a problem je
vyresem.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz