Re: Programování PIC16F505 - PICkit3

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Říjen 22 21:43:04 CEST 2018

Jasně, návody se čtou, až když všechno selže.
Dovolím si tvrdit, že dobře udělané cokoliv návod nepotřebuje. Alespoň pro
základní použití. Týká se to třeba spotřebičů až po internetové
bankovnictví.

MPLAB X je ukázka naprostého chaosu , nepřehlednosti, a neintuitivního SW .
Chápu, že někdo , kdo nad tím tráví spoustu času a 5x sjede celý manuál to
už dává, ale já to potřeboval zapnout, nalejt hex a vypnout.
A ne hledat, kde se zapíná napájení, nebo studovat, proč se tomu nelíbí 5V
z USB a  jak se ukládá načtený soubor.
Dopálím s tím co musím a už to na stole nechci vidět. Okradlo mě to o
spoustu času.
V každém případě děkuji všem za rady zejména p. Waclawkovi, že mi nakopnul
správným směrem a ušetřil mi dalších pár hodin ve společnosti s
rozdýcháváním PICKIT3
Asi bych to považoval za vyřešené.