Tester 74xx

Středa Říjen 24 21:51:22 CEST 2018

Nic sloziteho, zakladem je navodit nejaky opakovany nebo staticky stav.
Treba tim WAIT signalem se proste zastavi procesor a da se omerit stav
ridici, adresove a datove sbernice, klidne i multimetrem. Nebo bez toho
merit signaly, jestli je RD na pameti, jestli behaji (meni se) vsechny
adresy, data  atd. Trosku detektivka ale tyhle procesory jsou jeste
strasne jednoduche...