Re: [OT:] Problémy s LAN - zaskodnik v siti?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Říjen 22 22:15:26 CEST 2018

Já také Mikrotik nemusím i když místní providerové na tom mají celou síť a
evidentně jim to funguje.
Ale bude to třeba nastudovat, vyzkoušet, i když základní konfigurace je
jednoduchá a hojně dokumentováno na webu.
Mám rád Cisco...  Jeté kousky, které doma udělají dost práce jde koupit na
burzách poměrně levně.
Vzorové konfigurace lze nalézt na internetu.

https://community.cisco.com/t5/czech-republic-documents/cisco-routery-a-xdsl-modemy/ta-p/3152388

OpenWRT používá hodně lidí, nikdy s tím nebyl žádný problém. Jde to nalejt
do různých krabiček.
Pochopil jsem, že vám jde o spotřebu a o možnost jednoduché konfigurace. A
asi s tím nechcete moc laborovat.
Někde budu mít router od  Fortigate  , zkusím ho najít, to by bylo asi
idální železo do domu.
Myslím, že je to tohle:
http://www.fortigate.cz/fortigate/fortigate-50b/   používal jsem to za
kabelovým připojením a už to nepotřebuju...