Re: [OT:] Problémy s LAN - zaskodnik v siti?

iko iko.ikoon na gmail.com
Úterý Říjen 23 08:02:27 CEST 2018

Nestacil by ako router nejaky lacny mikrotik hAP ? Stoji par penazi, ma
wifi a modem by siel do bridge a vsetko routovanie poriesi hAP.

U mna to bezi spolahlivo a to som "narocny" uzivatel, mam tu kopec
zariadeni na tom (+svic)

https://www.i4wifi.cz/MikroTik-RouterBoardy/S-krytem-a-do-racku/Wi-Fi-router-domaci/RB941-2nD-TC-hAP-lite-32-MB-RAM-650-MHz-4x-LAN-1x-2-4-GHz-802-11b-g-n-L4.html

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.