MECH: cim prilepit plech k betonu WAS: pridanie srobu do betonovej schodnice

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Říjen 17 17:09:52 CEST 2018

On Wed, 17 Oct 2018, iko wrote:

> tak asi tam predsa budem lepit ten plech, nerad by som rozpukol
> schodnicu.
> Teraz otazka, cim prilepit plech k betonu, povedzme, ze plech bude mat
> 20x20cm. Uvazoval som epoxid, ale co teplotna roztaznost? Beton a plech
> maju rozdielnu, neutrhne sa mi to? Alebo nejaky mamut (nevyhodahruba
> vrstva), alebo nejeke PUR lepidlo (nema odolnost voci vode), alebo
> nejake polyuretanove?

Ja bych se bal aby se to lepidlo nepustilo plechu - plech navrtat
a mackout ho do mocnejsi vrstvy lepidla aby proteklo dirkama az na
druhou stranu plechu a drzelo to mechanicky.

Lepidlo asi nebude problem, na beton funguje leccos - takove ty chemicke
kotvy jsou zrejme nejaky epoxy s piskem a to drzi fest, nebo ten mamut
jak tu byl odkaz...