MECH: cim prilepit plech k betonu WAS: pridanie srobu do betonovej schodnice

Středa Říjen 17 16:42:32 CEST 2018

Řeším trochu podobný problém. Potřebuju přilepit 20W solární panýlek k
betonové stříšce pilíře, jako je tady ta rozvaděčová sestava
http://www.belis.cz/plotovy-system-kw
Nechci do toho vrtat, jednak že nemám bateriovou příklepovku (je to mimo
dosah civilizace) a taky se bojím, že ten beton je tenký a může
prasknout. To PU lepidlo vypadá dobře, ale myslím že mě by tam úplně
stačil Mamut. Plocha lepení je tam dostatečná, po celém obvodu rámečku.
A jde jen o to, aby to třeba někdo neukrad.
Anděl