MECH: cim prilepit plech k betonu WAS: pridanie srobu do betonovej schodnice

Michal Lukac michal.lukac na fstroj.uniza.sk
Čtvrtek Říjen 18 20:57:15 CEST 2018

Skuste toto:
https://www.denbraven.cz/produkt/bond-flex-pu-40-fc-polyuretan/

m.

-----Original Message-----
From: iko
Sent: Wednesday, October 17, 2018 3:57 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: MECH: cim prilepit plech k betonu WAS: pridanie srobu do betonovej
schodnice

Zdravim,
tak asi tam predsa budem lepit ten plech, nerad by som rozpukol schodnicu.

Teraz otazka, cim prilepit plech k betonu, povedzme, ze plech bude mat
20x20cm. Uvazoval som epoxid, ale co teplotna roztaznost? Beton a plech
maju rozdielnu, neutrhne sa mi to? Alebo nejaky mamut (nevyhodahruba
vrstva), alebo nejeke PUR lepidlo (nema odolnost voci vode), alebo
nejake polyuretanove?

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.