ot wago svorkovnice na 220V

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Říjen 17 13:45:17 CEST 2018

Já jsem měl většinou problém tam ty svorky dostat, takže čím menší, tím lepší. No a když by ta potřeba nastala, pár větších svorek navíc mám, tak prostě vytáhnu malou a nacpu velkou. Obecně zásuvky jsem dělal průchozí, takže v nich žádná wago není, ale ve vypínačích je jich dost a tam jsem většinou narazil na problém s velikostí krabičky.