ot wago svorkovnice na 220V

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Říjen 17 13:38:55 CEST 2018

S vencekom je kabelaz prehladnejsia.
Kym sa ale nehlada problem je to asi jedno.
Ja som dal venceky, a na par miestach kde bolo potreba viac nez styri svorkovnice
som doplnil wagom. krabice som skryl pod omietku a tak dufam ze nebudem musiet
nikdy nic dotahovat. Vsade je med a vsetko bolo opakovane podotahovane.
Napriek tomu ze som sa zo vsetkych sil snazil, ziaden zavit som nepretocil

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Wednesday, October 17, 2018 1:20 PM
To: HW-news
Subject: Re: ot wago svorkovnice na 220V

Jo tohle je docela důležitá poznámka. Je dobré na místa, kde se takové budoucí rozbočení dá očekávat, dávat svorky s dírou navíc. Což je dobré zohlednit již při nákupu svorek. Když se koupí celý pytlík, rozdíl v ceně pro 3 a 4 dírky není velký. Samozřejmě je zbytečné to tak řešit všude, ale když se v každé krabici nechá volná dírka na L, N a PE, tak to skoro nic nestojí.

PH