MECH: pridanie srobu do betonovej schodnice

DeeJay deejay na email.cz
Úterý Říjen 16 18:18:49 CEST 2018

Bude trochu oříšek to navrtat, možná bez příklepu ...

bude to mít tendenci vytrhnout na opačné straně trychtýř

Jara

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of iko
Sent: Tuesday, October 16, 2018 4:51 PM
To: HW-news
Subject: Re: MECH: pridanie srobu do betonovej schodnice

Este som zabudol, schodnica ma hrubku 6cm.

Dňa 16. októbra 2018 16:27:34 SELČ používateľ iko <iko.ikoon na gmail.com> napísal:

zdravim

mam trochu mechanicky problem. Mam nove schodnice betonove s kamennym
posypom. Potrebujem ich primontovat na kovovu konstrukciu, kde budu
podoprete od krajov ale 20cm (schodnica ma 85). Konstrukcia ma dierky,
do kazdeho schodu po 2 dierky na stranach (aby sa neprekotili ked clovek
stupi na kraj). Povodne schodnice boli prevrtane a srob ich drzal, bol
zamaskovany cementom, takze ho nebolo vidiet. Kedze ale tieto maju
kamenny posyp, prevrtanie nepripada do uvahy.

Otazka, ako ich prichytit? Vyvrtat slepu dieru skoro do konca a vlepit
tam (epoxidom alebo tekutou hmozdinkou) nejaku zavitovku? Alebo prilepit
zo spodu epoxidom stvorec plechu v stede ktoreho bude privarena zavitovka?

Vdaka za rady...

--
Odoslané z môjho Android zariadenia prostredníctvom K-9 Mail. Prosím, ospravedlňte moju stručnosť.