MECH: pridanie srobu do betonovej schodnice

iko iko.ikoon na gmail.com
Úterý Říjen 16 16:51:12 CEST 2018

Este som zabudol, schodnica ma hrubku 6cm.

Dňa 16. októbra 2018 16:27:34 SELČ používateľ iko <iko.ikoon na gmail.com> napísal:

--
Odoslané z môjho Android zariadenia prostredníctvom K-9 Mail. Prosím, ospravedlňte moju stručnosť.