MECH: pridanie srobu do betonovej schodnice

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Říjen 16 18:23:31 CEST 2018

60mm je na beton asi malo + to ujizdeni do stran a skody nevratne:-).
sel bych cestou klidne udelat zeleznou konstrukci/lavku na celej schod,
pozinkovat a pak na to tu krasu prilepit. do posledni chvile to jde
stelovat a bez rizika.
nevim co ta schodnice stoji, jestli jich treba lze par obetovat ?
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín