Komerce: reflow

Pondělí Říjen 15 18:04:48 CEST 2018

Na nejakem skoleni funkcni bezpecnosti zaznelo pro zajimavost, ze
pozadavek na MTBF pro ECU osobnich automobilu je 5000h... Takze se
zavery udelejte sami.
Kdyz se to lehce prepocita na prumernou rychlost 60km/h ktere cca
dosahuji, tak to je 300kkm, kdy se asi na 63% ECU pos... ze... Proste
dneska je auto spotrebni zbozi.
A to by me zajimalo, jak to maji elektromobily, kde je 10x vic vykonove
elektroniky, urcite vcetne chutovek jako velke elektrolyty atp...