Komerce: reflow

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Pondělí Říjen 15 17:21:49 CEST 2018


Tak to jo. Od 2005 je pravda. Fiat stim má ještě problémy na 1.2 kde se mu
proměnu odlepí piny z keramiky .
Ta jednotka na motoru bohužel není nic neobvyklého a Opel měl vždy tento
uctihodny nápad ať u benzínu a i u nafty.
No zdruhe strany Ford zas cpe jednotky do podběhu takže si nevyberete.

Dne po 15. 10. 2018 16:46 uživatel Václav Ovsík <vaclav.ovsik na gmail.com>
napsal:

> On Mon, Oct 15, 2018 at 03:49:51PM +0200, Radek Sztwiorok wrote:
> > Jelikož je to Opel motor tak stejný problém mají i 1.6 u opla. Rozdíl je
> > vtom že u Fiatu padá v drtivé většině can komunikace kdežto u oplu
> napájení
> > čerpadla.
> > Hybridní jednotky se ale sypou vesměs všechny a je jedno která značka.
>
> Letmo jsem hodil do Googla a nutno dodat, že mám kus z roku 2001, který
> má motor Fiat. Motory Opel se dle nějakých příspěvků do Stila začaly
> dávat v/po roce 2005. Ano, můj problém byl skutečně s CANbusem.
> Napsalo to "Loose connection", zapípalo a motor se za jízdy vypnul.
> Naštěstí následně při pokusu nastartovat se chytil a dojel jsem domů do
> garáže. :-)
>
> ECU měla být repasovaná firmou Pat a Mat :-) z České Kamenice za
> 5 litrů, tak jsem pana S. zkusil, že jako záruka. Ovšem předtím
> jsem jí oddekloval v naději, že to budou piny na konektrorech.
> Následovaly posléze výmluvy, otevřená jednotka - padla záruka apod., do
> reflow se mu nechtělo - nejspíš to ani neumí.
> Tak jsem holt odsál těch 2x64 pinů, aby se dala sejmout PCB a zašel za
> tím pánem do PC-HELP, který mi to jako na tom videu obalil alobalem
> a udělal reflow CPU, které jsem tušil, že by mohl být příčina. Čert
> ví, jak dlouho to vydrží, ale zatím ťuk ťuk...
>
> Nechápu, že někdo umístí ECU na hlavu motoru
> https://www.youtube.com/watch?v=TQgUZjpVZgw
> ...spáchal jsem to podobně...
> --
> Zito
>
> >
> > Dne po 15. 10. 2018 12:27 uživatel Václav Ovsík <vaclav.ovsik na gmail.com>
> > napsal:
> >
> > > On Sun, Oct 14, 2018 at 09:00:53PM +0200, Jan Kuba wrote:
> > > > To už se sypou i řídicí jednotky v autech na studeňáky?
> > >
> > > No speciálně u Fiata Stilo jako zralé hrušky, protože jednotku chytře
> > > namontovali na hlavu motoru :-/
> > > Spíchnul jsem si provizorní držák, přidělanej na kaslík aku, a ECU
> > > přemístil na něj. Doufám, že to chvíli bude fungovat...
> > >
> > > --
> > > Zito
> > > _______________________________________________
> > > HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> > > Hw-list na list.hw.cz
> > > http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
> > >
>
> > _______________________________________________
> > HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> > Hw-list na list.hw.cz
> > http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20181015/8037ba62/attachment-0001.html>


Další informace o konferenci Hw-list