Komerce: reflow

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Pondělí Říjen 15 16:46:23 CEST 2018

On Mon, Oct 15, 2018 at 03:49:51PM +0200, Radek Sztwiorok wrote:
> Jelikož je to Opel motor tak stejný problém mají i 1.6 u opla. Rozdíl je
> vtom že u Fiatu padá v drtivé většině can komunikace kdežto u oplu napájení
> čerpadla.
> Hybridní jednotky se ale sypou vesměs všechny a je jedno která značka.

Letmo jsem hodil do Googla a nutno dodat, že mám kus z roku 2001, který
má motor Fiat. Motory Opel se dle nějakých příspěvků do Stila začaly
dávat v/po roce 2005. Ano, můj problém byl skutečně s CANbusem.
Napsalo to "Loose connection", zapípalo a motor se za jízdy vypnul.
Naštěstí následně při pokusu nastartovat se chytil a dojel jsem domů do
garáže. :-)

ECU měla být repasovaná firmou Pat a Mat :-) z České Kamenice za
5 litrů, tak jsem pana S. zkusil, že jako záruka. Ovšem předtím
jsem jí oddekloval v naději, že to budou piny na konektrorech.
Následovaly posléze výmluvy, otevřená jednotka - padla záruka apod., do
reflow se mu nechtělo - nejspíš to ani neumí.
Tak jsem holt odsál těch 2x64 pinů, aby se dala sejmout PCB a zašel za
tím pánem do PC-HELP, který mi to jako na tom videu obalil alobalem
a udělal reflow CPU, které jsem tušil, že by mohl být příčina. Čert
ví, jak dlouho to vydrží, ale zatím ťuk ťuk...

Nechápu, že někdo umístí ECU na hlavu motoru
https://www.youtube.com/watch?v=TQgUZjpVZgw
...spáchal jsem to podobně...
--
Zito